Apa Akan Jadi Lepas Nie??

Posted by : Irene Sulastrie
Haloooowwww rakyat malaysia
and rakyat blog sekalian..
:)
Korang sihat tak?? Harap2x sihat lah yer...Fuhhhh!! Olen baru jer lepas buat header baru untuk blog olen..
Sebab dah lama dah x tukar2x header nie.. Memandangkan masa ada kita isi lah dgn sebaik
yang mungkin kan.. Betul tak?? Apa pendapat korang tentang header olen?? Comel x??
Doodle tu olen ambik dekat freebies blog orang.. Hehehe
Biasa lah.. Olen x pandai nak buat2x doodle nie... 

Hummmm... Tak lama lagi olen terpaksa lah tinggal kan
kampung olen nie [ TAWAU].. Kenapa??
Sebab x lama lagi nak pergi sambung belajar dekat Pulau Pinang.. Olen dapat sambung study dekat UiTM Bukit Mertajam Pulau Pinang.. Sebenarnya nak sangat dapat dekat Shah Alam.. Aikkk.. Tiba2x plak kena buang kat P.Pinang.. Jauh kan?? Tak apa lah jauh.. Yang penting pergi sana niat nak cari ilmu.. Bukan pergi berseronok2x jer... Tapi kan,puasa x lama lagi.. Aiyoyoyoyoyo.. Terpaksa berpuasa sorang2x nnt..
Hehehehehe... Dapat lagi pengalaman baru.. Tu jer nak share dalam blog hari nie..
Hope semuanya nanti berjalan dengan lancar... Amin2x.. Korang doakan olen boleh x??
Hehehee... Bubyeeppp.. Assalamualaikum semua....
:) ( ^_^)

4 comments :

fara athira said...

awak awak . uitm tu tak sampai 10minit dari rumah saya . waa . tak sangka :)

м¡sђ. oŁξи said...

@fara athira
ya ker fara..wahhhh..dekat dgn rumah awk erk... :)

ema_like you said...

love it... ^_^

м¡sђ. oŁξи said...

@ema_like you
hehehe,,,thanks ema :)